„Wednesday” powraca z finałowymi odcinkami 2. sezonu – Netflix ujawnia datę premiery, zwiastun i nowe zdjęcia. Sprawdź, co dalej z Wednesday Addams!

by Redakcja

🕷️ Gotycka atmosfera, tajemnice i powrót Lady Gagi – zobacz zwiastun finału „Wednesday”! Premiera 3 września na Netflix.

Pierwsza część drugiego sezonu Wednesday zadebiutowała 6 sierpnia i błyskawicznie wspięła się na 1. miejsce listy najchętniej oglądanych produkcji Netflixa w 90 krajach. To dopiero przedsmak mrocznej uczty – finałowe odcinki sezonu trafią do serwisu 3 września. Jakie sekrety skrywa dalszy ciąg opowieści o nastolatce z Akademii Nevermore? Netflix zaprezentował trailer i zdjęcia.

 

Serial Wednesday – dzieło Alfreda Gougha i Milesa Millara – zadebiutował w 2022 roku i błyskawicznie stał się globalnym fenomenem bijącym rekordy oglądalności. Produkcja zdobyła 1. miejsce na liście najpopularniejszych anglojęzycznych tytułów Netflixa wszech czasów i utrzymywała się w globalnym TOP 10 przez 20 tygodni.

Opowieść oparta na postaciach stworzonych przez Charlesa Addamsa, przedstawiona w nowej odsłonie dla kolejnego pokolenia, została zrealizowana we współpracy z wizjonerem kina – Timem Burtonem. Produkcja zachwyciła widzów błyskotliwym, nieoczywistym humorem i gotyckim urokiem Wednesday Addams, w którą wcieliła się Jenna Ortega.
Wednesday zyskała gigantyczne rzesze fanów – liczba obserwujących Jennę Ortegę na Instagramie wzrosła po premierze pierwszego sezonu z 9 do aż 37 milionów. Serial stał się fenomenem kulturowym: zapoczątkował odrodzenie gotyckiej mody, spowodował wyprzedanie kosmetyków użytych w produkcji oraz sprawił, że utwór Goo Goo Muck zespołu The Cramps zanotował wzrost odsłuchań o 5000% – cztery dekady po premierze.

Na TikToku pojawiły się miliony nagrań odtwarzających ikoniczny taniec Wednesday z wykorzystaniem piosenki Lady Gagi Bloody Mary, co przełożyło się na 1800% wzrost streamów na Spotify i skłoniło samą Lady Gagę do wystąpienia w gościnnej roli w drugim sezonie. Jej udział ogłoszono podczas występu artystki na Netflix Tudum 2025.
Wednesday zdobyła uznanie krytyków na całym świecie, gromadząc 50 nominacji i 17 nagród, w tym Emmy®, Złote Globy i SAG Awards. Wraz z rozwojem franczyzy, serial wychodzi poza ekran, oferując immersyjne doświadczenia w Netflix House oraz kreatywne partnerstwa z markami takimi jak Wendy’s US, McDonald’s France, Burger King Spain, Nubank LATAM czy Cheetos.
Twórcy i Netflix potwierdzili powstanie trzeciej serii.

Tymczasem drugi sezon Wednesday powraca w dwóch częściach – część 1 zadebiutowała 6 sierpnia, część 2 pojawi się w Netflixie 3 września.

 

Może Ci się również spodobać